Branding / Projektowanie logo / Poznań
Identyfikacja wizualna pozwala na sprawne budowanie wizerunku marki poprzez takie narzędzia jak logotyp, firmowe materiały drukowane, czy reklamy.
Spójność to cecha, która powinna charakteryzować wszelkie działania marketingowe podjęte przez przedsiębiorstwo. Znajduje to szczególne odniesienie do projektów graficznych, gdzie jednolity styl, kolorystyka, czy typografia mogą poprawić postrzeganie marki wśród klientów.
Logotyp: wizualne centrum przedsiębiorstwa
Kluczowym elementem identyfikacji wizualnej jest logotyp, który powinien nadawać ton wszystkim pracom graficznym prowadzonym w obrębie promocji marki. Odpowiednie dobranie czcionki, kolorystyki i znaku graficznego będzie istotne z punktu widzenia odbioru marki przez klienta, dlatego logotyp powinien być spójny z charakterem prowadzonej działalności. Tym właśnie charakteryzują się projekty przez nas tworzone. Dążymy do tego, aby użytkownik już po pierwszym kontakcie z logotypem był w stanie ocenić zakres działalności firmy.
Ceny logo już od 200zł netto
Praca aż do pełnej satysfakcji
Nieograniczona liczba poprawek
Wykonanie w formacie wektorowym
Druk uzupełnieniem identyfikacji
Powstanie logotypu to pierwszy krok w budowaniu świadomości istnienia marki wśród klientów. Logo należy bowiem wykorzystywać i powielać na różnych nośnikach, aby w praktyce wykorzystać jego potencjał w kontakcie z klientami. Do tego służą takie produkty, jak np. wizytówki, papier firmowy, teczki ofertowe, ulotki, broszury informacyjne i wiele innych. Choć są różne to łączy je jedna cecha: wszystkie jesteśmy w stanie zaprojektować i wykonać na najwyższym poziomie.
Projekty druku od 50zł netto
Spójność i przejrzystość formy
Rabaty przy większych zamówieniach
Dyskret Sp. z o.o. – od reklamy dla reklamy
Realizacja zakładała stworzenie logotypu firmy z branży niszowych mediów do druku oraz przygotowanie projektów materiałów drukowanych stanowiących ważny element budowania relacji z klientami.
TG Budownictwo – nowoczesny wizerunek branży budowlanej
TG Budownictwo to kolejny przykład kompleksowego wdrożenia realizacji z zakresu identyfikacji wizualnej. Na potrzeby unowocześnienia wizerunku firmy nadaliśmy jej nową nazwę, zaprojektowaliśmy logotyp, witrynę internetową oraz niezbędne materiały drukowane.