Kampanie Adwords Poznań - Ministerstwo Idei
57189
page,page-id-57189,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

E-marketing / kampanie Adwords / Poznań

Marketing internetowy to najszersze pojęcie względem wszystkich oferowanych przez nas usług. Przedstawiamy wszystkie instrumenty, dzięki którym sprawiamy, że nasi klienci zarabiają jeszcze więcej.

E-Marketing jest instrumentem niejednorodnym, co implikuje także jego wielotorowe możliwości zastosowania. W praktyce cel jest jednak jednoznaczny i odnosi się do zwiększenia sprzedaży, co stanowi główne podobieństwo do klasycznego marketingu. Rozpoczęcie każdej kampanii e-marketingowej poprzedzamy zbudowaniem prostej i zrozumiałej strategii wraz ze zdefiniowaniem oczekiwanego celu. Dobór wewnętrznych instrumentów web marketingu będzie uzależniony nie tylko od celu, który zostanie nam postawiony, ale także od branży, w której działa firma oraz budżetu, który zamierza przeznaczyć na kampanię.

Dywersyfikacja kluczem

E-marketing najlepiej sprawdza się w budowaniu rozpoznawalności marki i pozyskiwaniu nowych klientów poprzez rozwój internetowych kanałów dystrybucji. Nie ma także przeszkód do stosowania web marketingu w przypadku promocji pojedynczych produktów, czy odosobnionych projektów. Najskuteczniejszy jest jednak mix marketingu promującego zarówno markę, jak i produkt. Ważne jest również wyczucie trendów, które w internecie zmieniają się szczególnie często, dlatego też skuteczność wybranych narzędzi może mieć charakter cykliczny i sezonowy. Marketing internetowy w coraz większym stopniu wymaga od prowadzących kampanię zdolności socjologicznych i dziennikarskich gdyż tylko zaufana treść promowana w wyselekcjonowanych serwisach może przynieść oczekiwane korzyści.

słuchawka

Adwords & remarketing

Wykorzystanie narzędzi Adwords pozwala na niemalże natychmiastowe wypromowanie oferty i pozyskanie nowych użytkowników na stronie internetowej. Wszystko dzięki temu, że część wyników w Google ma charakter reklamowy, a poprzez Adwords można trafić na sam ich szczyt. To właśnie szybkość działania, skuteczność i elastyczność są największymi atutami Adwords. Jedną z jego kluczowych funkcji stanowi remarketing, a więc reklamy podążające za użytkownikiem i wykorzystujące infrastrukturę kontekstową na stronach partnerskich Google. Choć Adwords jest narzędziem rozbudowanym to z chęcią okiełznamy go na potrzeby twojej firmy.

Obsługa kampanii już od 99zł netto/msc

Profesjonalny dobór słów kluczowych

Niemalże natychmiastowy efekt

Analiza oparta na śledzeniu celów

Content marketing

Content marketing to instrument, który opiera swoją siłę na zawartości merytorycznej, czyli treści. Polega na publikowaniu materiałów o wysokiej jakości na zaufanych witrynach powiązanych z profilem działalności klienta. Największą zaletą tego narzędzia marketingowego jest automatyzm w budowaniu długofalowych relacji z odbiorcami. Na potrzeby naszych kampanii tworzymy także wewnętrzne blogi pozwalające na realizację idei content marketingu w obrębie witryny firmowej klienta. W połączeniu z pozycjonowaniem przynosi to nasilony efekt pozyskiwania nowych użytkowników wprost zainteresowanych treścią publikowaną na firmowej stronie www.

Cena ustalana indywidualnie

Wykorzystanie sieci Web 2.0: blogi i fora

Działania na pograniczu Public relations (PR)

Wpisy na portalach tematycznych i regionalnych

Wewnętrzny blog z unikalną treścią

Wykorzystanie ebooków i innych narzędzi

klawiatura

Marketing szeptany

Marketing szeptany to narzędzie stosunkowo trudno dostępne, ale piekielnie skuteczne, dzięki powszechnie panującemu zaufaniu do opinii, komentarzy i innych intuicyjnych form wyrażania zdania na temat produktu lub marki. W warunkach skrajnych, gdy brakuje wiarygodnych serwisów opiniotwórczych w branży, tworzymy je po prostu sami.

Łączony z innymi instrumentami

Wdrażany na łamach serwisów opiniotwórczych

Skuteczny dzięki powszechnemu zaufaniu

Wykorzystujący Web 2.0: blogi i fora dyskusyjne

Strategia 60 / 30 / 10

W ramach marketingu internetowego najczęściej rekomendujemy zastosowanie autorskiej strategii kombinowanej: 60/30/10, w której dobieramy trzy najwłaściwsze dla danej branży instrumenty marketingowe i wdrażamy w ustalonych proporcjach. Przykład: 60% pozycjonowanie, 30% Adwords, 10% marketing szeptany. Połączenie różnych narzędzi daje w praktyce najlepsze wyniki.

Przykładowa realizacja

Treści na potrzeby content marketingu

W ramach projektów reklamowych i content marketingowych tworzymy lub mieliśmy okazję tworzyć treści na potrzeby największych polskich portali, m.in. Wp.pl, Allegro.pl, czy Money.pl.

content-logotypy
mu-ebook1
Przykładowa realizacja

Ebooki dla kancelarii GFP Legal

W ramach wsparcia naszego klienta zajęliśmy się opracowaniem szaty graficznej i złożeniem ebooków dotyczących odnawialnych źródeł energii i compliance w sklepach internetowych.