E-marketing / kampanie Adwords / Poznań
Marketing internetowy to najszersze pojęcie względem wszystkich oferowanych przez nas usług. Przedstawiamy wszystkie instrumenty, dzięki którym sprawiamy, że nasi klienci zarabiają jeszcze więcej.
E-Marketing jest instrumentem niejednorodnym, co implikuje także jego wielotorowe możliwości zastosowania. W praktyce cel jest jednak jednoznaczny i odnosi się do zwiększenia sprzedaży, co stanowi główne podobieństwo do klasycznego marketingu. Rozpoczęcie każdej kampanii e-marketingowej poprzedzamy zbudowaniem prostej i zrozumiałej strategii wraz ze zdefiniowaniem oczekiwanego celu. Dobór wewnętrznych instrumentów web marketingu będzie uzależniony nie tylko od celu, który zostanie nam postawiony, ale także od branży, w której działa firma oraz budżetu, który zamierza przeznaczyć na kampanię.
E-marketing najlepiej sprawdza się w budowaniu rozpoznawalności marki i pozyskiwaniu nowych klientów poprzez rozwój internetowych kanałów dystrybucji. Nie ma także przeszkód do stosowania web marketingu w przypadku promocji pojedynczych produktów, czy odosobnionych projektów. Najskuteczniejszy jest jednak mix marketingu promującego zarówno markę, jak i produkt. Ważne jest również wyczucie trendów, które w internecie zmieniają się szczególnie często, dlatego też skuteczność wybranych narzędzi może mieć charakter cykliczny i sezonowy. Marketing internetowy w coraz większym stopniu wymaga od prowadzących kampanię zdolności socjologicznych i dziennikarskich gdyż tylko zaufana treść promowana w wyselekcjonowanych serwisach może przynieść oczekiwane korzyści.
Wykorzystanie narzędzi Adwords pozwala na niemalże natychmiastowe wypromowanie oferty i pozyskanie nowych użytkowników na stronie internetowej. Wszystko dzięki temu, że część wyników w Google ma charakter reklamowy, a poprzez Adwords można trafić na sam ich szczyt. To właśnie szybkość działania, skuteczność i elastyczność są największymi atutami Adwords. Jedną z jego kluczowych funkcji stanowi remarketing, a więc reklamy podążające za użytkownikiem i wykorzystujące infrastrukturę kontekstową na stronach partnerskich Google. Choć Adwords jest narzędziem rozbudowanym to z chęcią okiełznamy go na potrzeby twojej firmy.
Obsługa kampanii już od 99zł netto/msc
Profesjonalny dobór słów kluczowych
Niemalże natychmiastowy efekt
Analiza oparta na śledzeniu celów
Content marketing to instrument, który opiera swoją siłę na zawartości merytorycznej, czyli treści. Polega na publikowaniu materiałów o wysokiej jakości na zaufanych witrynach powiązanych z profilem działalności klienta. Największą zaletą tego narzędzia marketingowego jest automatyzm w budowaniu długofalowych relacji z odbiorcami. Na potrzeby naszych kampanii tworzymy także wewnętrzne blogi pozwalające na realizację idei content marketingu w obrębie witryny firmowej klienta. W połączeniu z pozycjonowaniem przynosi to nasilony efekt pozyskiwania nowych użytkowników wprost zainteresowanych treścią publikowaną na firmowej stronie www.
Cena ustalana indywidualnie
Wykorzystanie sieci Web 2.0: blogi i fora
Działania na pograniczu Public relations (PR)
Wpisy na portalach tematycznych i regionalnych
Wewnętrzny blog z unikalną treścią
Wykorzystanie ebooków i innych narzędzi
Marketing szeptany to narzędzie stosunkowo trudno dostępne, ale piekielnie skuteczne, dzięki powszechnie panującemu zaufaniu do opinii, komentarzy i innych intuicyjnych form wyrażania zdania na temat produktu lub marki. W warunkach skrajnych, gdy brakuje wiarygodnych serwisów opiniotwórczych w branży, tworzymy je po prostu sami.
Łączony z innymi instrumentami
Wdrażany na łamach serwisów opiniotwórczych
Skuteczny dzięki powszechnemu zaufaniu
Wykorzystujący Web 2.0: blogi i fora dyskusyjne
W ramach marketingu internetowego najczęściej rekomendujemy zastosowanie autorskiej strategii kombinowanej: 60/30/10, w której dobieramy trzy najwłaściwsze dla danej branży instrumenty marketingowe i wdrażamy w ustalonych proporcjach. Przykład: 60% pozycjonowanie, 30% Adwords, 10% marketing szeptany. Połączenie różnych narzędzi daje w praktyce najlepsze wyniki.
Treści na potrzeby content marketingu
W ramach projektów reklamowych i content marketingowych tworzymy lub mieliśmy okazję tworzyć treści na potrzeby największych polskich portali, m.in. Wp.pl, Allegro.pl, czy Money.pl.
Ebooki dla kancelarii GFP Legal
W ramach wsparcia naszego klienta zajęliśmy się opracowaniem szaty graficznej i złożeniem ebooków dotyczących odnawialnych źródeł energii i compliance w sklepach internetowych.