W świadomości klientów przyjmujemy różne postacie w zależności od wykonywanych usług. Możemy być agencją reklamową, marketingową lub interaktywną. To jak nas nazwiesz nie ma żadnego znaczenia. Ważny jest końcowy efekt, który przekłada się na zysk dla przedsiębiorstwa.
Wykonujemy projekty związane z budową wizerunku firmy w internecie, wdrażaniem instrumentów ułatwiających pozyskiwanie klientów, jak i tworzeniu materiałów promocyjnych i marketingowych. O naszych realizacjach dowiesz się więcej odwiedzając dział z portfolio.
Większość firm, które obsługujemy mieści się na terenie Poznania i okolic, co jednak nie znaczy, że ograniczamy się tylko i wyłącznie do stolicy Wielkopolski. Z powodzeniem realizujemy projekty dla klientów z Warszawy, Trójmiasta, Wrocławia i Krakowa, ale z naszą ideą chętnie dotrzemy do innych miast.
Skuś się na unikalny design
Design stanowi kręgosłup naszej agencji reklamowej. W Ministerstwie Idei przykładamy do niego ogromną wagę, gdyż wypracowanie jednolitej i konsekwentnej stylistyki jest kluczowe w budowaniu odbioru marki przez klienta. Design zachęca, przekonuje i buduje zaufanie przez profesjonalne podejście w kontekście estetyki.
Pozycjonowanie jest jednym z najefektywniejszych narzędzi marketingowo-reklamowych. Osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych stanowi gwarancję pozyskiwania regularnego ruchu, który można z powodzeniem przekuć w realne zapytania ofertowe.
Pokaż swoją ofertę w Google
Poznaj siłę Adwords
W celu osiągnięcia szybkich efektów dywersyfikujemy narzędzia marketingowe, wykorzystując do tego reklamy w wyszukiwarce Google (AdWords). Obok Adwords nasza agencja reklamowa wdraża strategie oparte o remarketing i marketing szeptany.
Identyfikacja wizualna to kluczowa składowa wizerunku firmy, gdyż raz zaprojektowana zostaje powielona za pośrednictwem wielu nośników reklamy. Najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej jest natomiast logotyp, który swoim wyglądem powinien nawiązywać do charakteru firmy.
Wizerunek na wyższym poziomie
Wzorowe projekty i druk
Bogate doświadczenie naszej agencji reklamowej w projektowaniu graficznym znajduje także swoje odzwierciedlenie w przygotowywaniu materiałów do druku. Realizujemy projekty od wizytówek przez obszerne katalogi aż po reklamę outdoor.
Atrakcyjny, funkcjonalny i oryginalny gadżet reklamowy przyciąga swoją uwagę i sam w sobie stanowi nośnik reklamy mogący osiągnąć nadspodziewany zasięg. Warto wykorzystać ten fakt podczas budowania relacji z kluczowymi klientami. Z naszej strony możemy zapewnić najwyższą jakość wykonania gadżetów i nietuzinkowe projekty graficzne.
Już niedługo w naszej ofercie
Idea funkcjonowania naszej agencji reklamowej w dużej mierze skupia się na śledzeniu najnowszych trendów designerskich i aplikowania ich do realizowanych przez nas projektów. Do każdego z nich, bez względu na rozmach staramy się włożyć pierwiastek unikalnego stylu, który automatycznie buduje fundament pod identyfikację wizualną firmy. Już na samym początku współpracy staramy się więc wypracować spójny i oryginalny styl mający na celu wyróżniać ofertę klienta na tle konkurencji. To jeden z efektywniejszych i prostszych sposobów pozwalających budować świadomość istnienia marki na rynku.
Siedziba Ministerstwa Idei mieści się w Poznaniu, gdzie rozpoczynaliśmy naszą reklamową przygodę. Z biegiem czasu z uwagi na duże zainteresowanie naszą ofertą także wśród firm z innych miast, rozszerzyliśmy obszar działania praktycznie na całą Polskę. W zależności od rozmachu prac, poprzedzamy ich rozpoczęcie wizytą u klienta lub wykonujemy je zdalnie. W przypadku materiałów drukowanych zapewniamy darmową dostawę na terenie całej Polski. Co ważne, oprócz rynku polskiego obsługujemy także marketing nakierowany na rynki niemieckojęzyczne. Nasza agencja reklamowa posiada także filię w Austrii we Wiedniu.
Wiele agencji reklamowych proponuje bazowo niską cenę swoich usług, jednakże ostatecznie ulega ona znacznemu podwyższeniu z uwagi na konieczność dopłaty do opcji. Można to porównać do doposażania ubogiego auta podczas zakupu, kiedy cena zakupu zaczyna przewyższać oferty bardziej znanych marek. My natomiast staramy się minimalizować wahania naszych cen, dlatego też stworzyliśmy cennik, który pozwala zorientować się w budżecie wymaganym przez nas do rozpoczęcia współpracy. Ceny są więc stabilne, a jakość usług pozostaje na stale wysokim poziomie reprezentowanym przez portfolio.
Newralgiczną kwestią podczas współpracy z agencjami reklamowymi jest czas wykonania zlecenia. Opóźnienia sięgające 50% deklarowanego czasu realizacji są często na porządku dziennym, co należy określić, jako nieakceptowalne. My wychodzimy z podobnego założenia, dlatego specjalną uwagę poświęcamy szybkiemu i skutecznemu działaniu. Już na początku reklamowej współpracy ustalamy listę kluczowych materiałów i danych do otrzymania, bez których usługa nie będzie mogła zostać sprawnie wykonana. Wyeliminowanie potencjalnych źródeł opóźnień daje przewagę, dzięki czemu większość projektów kończymy nie wyczerpując limitu czasu.